תוכנית הארכת השירות ההיברידי

חי מוטורס, סוכנות משנה טויוטה בנס ציונה, מעניקה ללקוחותיה את תוכנית הארכת השירות ההיברידי. התוכנית מוצעת ללקוחות, שהינם בעלי הרכבים ההיברידיים, כאשר אחריות היצרן על המצבר תמה.

 

תוכנית הארכת השירות ההיברידית:

 

הרכבים ההיברידיים של TOYOTA מבוססים על טכנולוגיית Hybrid Synergy Drive, המשלבת מנוע בנזין עם שני מנועים חשמליים. זאת על מנת להקטין את צריכת הדלק, לאפשר נהיגה שקטה ונעימה יותר ולספק ביצועים אופטימאליים.

 

כל הרכיבים ההיברידיים ברכב נמצאים תחת אחריות היצרן. לקראת תום האחריות, מומלץ להצטרף לתוכנית הארכת השירות ההיברידית על מנת להמשיך ליהנות מנסיעה איכותית ושקטה ולנהוג בלב שקט.

 

אנשי המקצוע בחי מוטורס, סוכנות משנה טויוטה בנס ציונה, עורכים בדיקה של כל מרכיבי המערכת ההיברידית ומגישים לבעל הרכב דוח מפורט על תקינותו של הרכב ההיברידי. הבדיקה הינה חשובה על מנת לוודא שהמערכת ההיברידית תקינה ושהביצועים אופטימליים ולאתר תקלות אפשריות. הבדיקה אורכת כרבע שעה וניתן לבצעה בתיאום מראש.

 

לאחר שהרכב עבר את הבדיקה והמערכת ההיברידית נמצאה תקינה, בעל הרכב זכאי להארכת השירות על הסוללה ההיברידית למשך שנה נוספת או 15,000 ק"מ נוספים (המוקדם מביניהם). בכל שנה ניתנת הזכאות להאריך את תוכנית הארכת השירות ההיברידית עד לשנה העשירית. 

 

הקרטריונים לזכאות בתוכנית:

 

> כלי רכב אשר יכולים להשתתף בתוכנית הם אלו אשר סיימו את תקופת אחריות היצרן עבור הרכבים ההיברידיים או שהינם לקראת סיום תקופת האחריות וטרם מלאו להם 10 שנים מתאריך מסירת הרכב.

 

> על מנת להשתתף בתוכנית, הלקוח צריך להביא את רכבו לחי מוטורס, סוכנות משנה טויוטה בנס ציונה, ולבצע בדיקת תקינות לסוללה ההיברידית. לאחר בדיקה והוצאת דוח אשר מעיד על תקינותה של הסוללה, זכאי הלקוח להיכלל בתוכנית הארכת השירות ההיברידית.

 

> אין מגבלה של ק"מ על מנת להכנס לתוכנית. המגבלה היא רק על גילו של הרכב - רכבים שגילם עד 10 שנים.

 

> תוכנית הארכת השירות ההיברידית תקפה ל-12 חודשים או 15,000 ק"מ (המוקדם מביניהם). בתום תקופה זו, ניתן לרכוש את תוכנית הארכת השירות ההיברידית לשנה נוספת. ניתן לחדש את התוכנית יותר מפעם בשנה במידה והרכב עבר מעל ל-15,000 ק"מ בשנה זו.

 

> העלות השנתית להשתתפות בתוכנית הארכת השירות ההיברידית הינה 300 שקלים כולל מע"מ. העלות תקפה למשך שנה שלמה או 15,000 ק"מ (המוקדם מביניהם). 

(החברה רשאית לשנות על פי שיקול דעתה הבלעדי את תנאי התוכנית ללא הודעה מוקדמת).

 

> במקרה של כשל בסוללה ההיברידית, התוכנית מכסה את החלפתה ללא כל עלות מצידו של הלקוח.

 

> במקרה של העברת בעלות של הרכב, תוכנית הארכת השירות ההיברידית ממשיכה. התוכנית היא עבור הרכב ולא הבעלים.

 




שינוי גודל טקסט שינוי ניגודיות הצהרת נגישות
מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות